20 marec, 2011

Ne čisto zaman

Nima več smisla, da čakam s to objavo, sploh, ker sem na to risbo prejela že nekaj pohval, nazadnje pa prav od učiteljice in pravi tako: »really love the emphasis on the shapes in the wall- really nice work!« Všeč so ji poudarjene oblike kamnov v zidu in pohvalila je moje delo. Tako sem ponosna nase, da hodim en cm nad tlemi. Zdaj sem še bolj prepričana, da to ni moja zadnja risba (trenutno sicer je), predvsem zato, ker imam v čakalni vrsti še lepše in bolj dodelane motive.

Še tokrat sem se držala Krasa, mislim pa, da se bom v kratkem selila kam drugam, še najraje v mojo priljubljeno staro Ljubljano. Če bo uspelo, se bo kmalu videlo tudi med naslednjimi objavami.

1 komentar:

  1. Thanks for your sweet visit! I really appreciate your message! Happy Creating! :)

    OdgovoriIzbriši