23 junij, 2010

Ne samo zarečenega kruha

... tudi njegove najbolj trde skorjice sem se že najedla. Danes je bilo samo še enkrat. K sreči tokrat ni šlo za kakšno hudo življenjsko zadevo, danes je bilo vse skupaj bolj ustvarjalno: naredila sem par voščilnic. Pravzaprav tri. Vse tri enake. Se pravi serijo. Za učiteljice v šoli, ki so nas letos varno peljale skozi šolsko leto. Sama sebe torej kar takoj postavim na laž.

Aja, ne bom jih pokazala tu. Klasična voščilnica, štampiljka, pobarvana z vodenimi barvicami in ene pet plasti podlage. Oblika taga, zadaj zahvala za šolsko leto, ročno narisano jabolko, sponka.

Da sama sebe malo potolažim, objavljam svojo drugo in ta trenutek še vedno najljubšo akrilno pacarijo. Nastala je po navdihu afriških servietk. Ima luštno zgodbico - prepričana sem bila, da jo bom naslikala na platno, pa sem se v zadnji minuti posr**kala in šla risat na risalni list. In potem mi je bilo žal, ker je čisto uspela. Dokaz za to je, da je še vedno moja najljubša.


Še vedno dobivam kritike nanjo, ker bi morala v oddaljenosti narisati karavano, ampak meni je všeč taka kot je.

1 komentar: